Meddelande ikon

Upplever du problem med din TV eller internet?

Har Vätterhem bytt till Telia i ditt hus och du har problem med TV eller internet? Prova först att starta om all utrustning, dra ut sladden och testa igen. Kontakta därefter din tjänsteleverantör för att kolla vad som inte fungerar. Fungerar det fortfarande inte, ring Vätterhem på 036-19 94 95.

Stäng fönster

TV, Internet och telefoni

Vätterhem, tillsammans med Jönköping Energi och företaget Kalejdo, erbjuder en helhetslösning för TV och boendetjänster. En öppen TV-plattform med stor valfrihet.

I din hyra ingår ett fast baspaket och några kanaler som du själv väljer från en av leverantörerna. Därutöver kan du – om du vill - köpa till kanaler.

I lägenheten finns en digitalbox för TV och en Wetternetbox för Internet och IP-telefoni. Dessa ägs av Jönköping Energi och ingår, tillsammans med kablar och fjärrkontroll, i lägenhetens utrustning. Om box saknas när du flyttar in i din lägenhet kontaktar du ditt förvaltningskontor.

Installationsbroschyrer finns att hämta på ditt förvaltningskontor. Även om du byter lägenhet inom Vätterhem får boxarna inte flyttas med, de tillhör lägenheten.