Meddelande ikon

Upplever du problem med din TV eller internet?

Har Vätterhem bytt till Telia i ditt hus och du har problem med TV eller internet? Prova först att starta om all utrustning, dra ut sladden och testa igen. Kontakta därefter din tjänsteleverantör för att kolla vad som inte fungerar. Fungerar det fortfarande inte, ring Vätterhem på 036-19 94 95.

Stäng fönster

Internet och IP-telefoni

Alla Vätterhems lägenheter har inkopplingar för att du som hyresgäst ska kunna beställa internet och IP-telefoni.

Bredband ingår i hyran

Bredband ingår i din hyra, nu med en hastighet av 5/5 Mbit/s. Några undantag finns där andra avtal gäller.

 

Öppet kommunikationsnät

Med öppet nät menas att du själv kan bestämma vilken leverantör du vill ha. Nätet finns numera överallt. Vilka tjänsteleverantörer du kan välja bland och vad de tar ut för kostnad ser du på Wetternets hemsida. Observera att leverantör behöver minst 5 arbetsdagar för att koppla in ditt nya abonnemang. 

 

Alla bostadsområden - andra operatörer

Självklart har du alltid möjlighet att ansluta dig till Internet via mobilt bredband, telefonmodem och andra lösningar.

Tack för ditt bidrag!

Hjälpte information på den här sidan dig?

Vätterhem loading